Bez různých reportů, přehledů a sestav se neobejde žádná větší firma. Na jejich přípravu se spotřebuje mnoho času a úsilí.
Excellent je schopen tuto práci významným způsobem zefektivnit a navíc poskytne zdůvodnění vypočtených hodnot rozkladem datových řad až na úroveň položek účetních dokladů.
První oblastí reportingu jsou všechny sestavy, výkazy a přehledy, které firma potřebuje pro plánování, kontrolu, vyhodnocování a korigování firemních procesů.
Další oblastí reportingu je vykazování vůči ostatním firemním subjektům a také vůči orgánům státní správy.
Excellent při plnění těchto potřeb poskytuje podporu v těchto oblastech:
- generování vlastních sestav generátorem sestav
- (generujte stávajícím sestavy v MS Excel efektivně, nahraďte přepisování dat jejich načtením sofistikovanými funkcemi generátoru sestav)
- přehled závazků a pohledávek a jejich úhrad
- (získejte rychle přehled o stavu závazků a pohledávek a jejich úhrad)
- zákonné výkazy v plném rozsahu
- (je třeba rychle sestavit zákonné výkazy v různých jazycích a k vybranému měsíci)
- statistické výkazy pro ČSÚ
- (plnění výkaznické povinnosti vůči ČSÚ si zjednodušte touto pomůckou)
- EasyTab
- (potřebujete sehrávat data z různých datových a jiných zdrojů, tvořit statické, nebo dynamické tabulky, nebo sestavy s mezisoučty položek, nebo sofistikovaně plánovat)